RÁKOSMENTE BARANTA
RÁKOSMENTE BARANTA
Tartalom
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
társoldalak
 
MHSE Adószám 1%

18167632-1-42

 
Eseményeink
2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
idő
 
mi mennyi?
Indulás: 2007-08-30
 
A Baranta elméletéről
A Baranta elméletéről : Akadályverseny, sorverseny leírások

Akadályverseny, sorverseny leírások

  2011.03.31. 11:53


                                                                                                                Maximális pontok száma

1. ÍJÁSZAT: 4 lőállás     FEJENKÉNT 3 LÖVÉS                                                                    48

                        BELSŐ KŐR               2 P

                        KÜLSŐ KŐR             1 P

 

2. CSATACSILLAG:  FEJENKÉNT 3 DOBÁS                                                                   48

BELEÁLLT 2 P

KOPPANT  1 P

 

3. DÁRDA: 3 DOBÁS  HEGYE  ÉR ELŐSZÖR FÖLDET                                                                     48

KÖRBE 2 P

KÖRÖN KÍVÜL 1 P

 

4. OSTOR: 3 CSAPÁS. KALAPOT A BOTRÓL LEVERNI                                           48

ELSŐRE 6 P

MÁSODIKRA 4 P

HARMADIKRA2 P

 

5. KISLABDA: VONAL KÖZÉ TALÁLNI  3 DOBÁS                                                          48
2 P/ találat

 

6. MENETELÉS:  EGYÜTTMOZGÁS, TARTÁS,  ÉNEK, HANGZÁS                             1-50

 

7. NÉPI JÉTÉK ELJÁTSZÁSA: SZERVEZETTSÉGE , ÖSSZETETTSÉGE,  FOLYAMATOSSÁGA                                                                                                        1-50

 

8. NÉPDAL ÉNEKLÉSE: HANGZÁS, HOZZÁÁLLÁS                                                         1-50

 

9. ROVÁS SZÖVEG MEGFEJTÉSE  10 szó     1 szó 5 p                                     50

 

10. TALÁLÓS KÉRDÉS 18 db. 3p/ HELYESVÁLASZOK SZÁMA                                  54

 

 11. SZÓLÁS MONDÁS:  5 PERC ALATT AHÁNYAT LE TUD ÍRNI,             kb 50 - 70
A MÁSIK 4 PERCBEN MEGMAGYARÁZNI                        5p/ jó megoldás

 

12. CSÜLÖK DOBÁS:  BOTTAL 3 DOBÁS            2p/ találat                                       48

 

13. BOTRÚGÁS: 3 rúgás/ fő

Minden megkezdett méter számít. A métereket összeadja, és osztja tízzel 5- től fölfelé kerekít  pl. a csapat összrúgása 386 m = 39 pont
 

14. KARIKA DOBÁS  SZABLYÁRA: FEJENKÉNT 3 DOBÁS            2p/ találat               48

 

A VÁLTÁS 10 PERCENKÉNT TÜLKÖLÉS, VAGY DOBOLÁS!

14x 9 perc az akadályidő + 1 perc az átállás az új akadályra

 

IGEN FESZÍTETT TEMPÓVAL is kb. 3 óra!

 

Lehetőség szerint, ahány csapat, annyi állomás. A csapatok forgószínpad elven követik egymást

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CSAPATJÁTÉK AHÁNY CSAPAT, ANNYI PONT.

AZ  ELSŐ A LEGTÖBB PONTOT KAPJA,  A TÖBBI SORBAN  KEVESEBBET.


 1- 5-ig staféta játékok  A végzett csapat vezetője odafut a bíróhoz, és beérkezési sorrendbe beáll.

 

1. FUSTÉLYKAPKODÓ  - bírók, szalag, két bot/ csapat rajtvonaltól a távolság 10 m

Két játékos egyszerre, együtt indul kezükben egy-egy bottal

Párhuzamosan, vagy a menetiránynak, oldalazva.

Át kell dobniuk a botot egymásnak a vonalig legalább ötször, majd vissza is ötször.

 

2. GYŰJTÖGETŐ   - bírók, szalag, 3csutka / csapat , vödör/ csapat (a vödör helyettesíthető inggel, pólóval ) kettő vonal 5 méterenként

Párban indulnak az egyiknél a vödör, a másiknál a csutkák

A vödrös előrerohan a vonalig, a másik beledobja a vödörbe a csutkát. A vödrös kiveszi, és lerakja a vonalra a csutkákat, majd továbbmegy a másik vonalhoz és várja a másik dobásait /A vödörbe csak a dobó dobhatja bele. Ami mellé ment, azt a vödrös visszadobhatja, és a dobónak újra kell dobnia/

Utána szerepet cserélnek, és ugyanez vissza a rajtvonalhoz.

 

3. ÜRGETERELÉS   -  bírók, bot  kislabda

A csapatok egy sorban terpeszbe állnak kartávolságra egymás mögött.

Az első versenyző egy bottal 10 lépésre a sor elejétől a sor felé üti a labdát, majd áttereli a labdát a lábak között. A sor végére érve háttal beáll, és a labdát fej felett, a botot pedig láb alatt előre adja. A sorban a következő kezdi előröl. A labdát csak a bottal lehet terelni.

 

4. BÚJÁS  -  bírók, csutka

A csapatok egy sorban terpeszbe állnak egymás mögött.

Az első kezében egy csutkával megkerüli a mögötte levőt, majd hátulról átbújik a lába között, azután a következőn, és így végig. Utána előre szalad, az elsőnek a kezébe adja a csutkát, /staféta/ majd visszaszalad a sor végére, és beáll.

 

5. SORBAGURULÁS - bírók

Egymás mellé szorosan fekszenek fejük egy irányba néz, a kezük nyújtva maguk előtt.
Az első elindul, és végig gördül a fekvő soron, majd szorosan befekszik a sor végére.
Amelyik csapat előbb ér végig, az nyer.

 

6. TOJÁSKERESÉS - bírók, kendők, tojások

 

Minden csapatból kiválasztanak egy játékost, akinek bekötik a szemét, A játékost vezényszavakkal irányítják. Meg kell találnia a csapat tojását, fel kell szedni a tojást a földről, és oda kell vinnie a csapatához a távolság 10 lépés

A vezényszavak lehetnek: szerszámok, virágok, gyümölcsök, autók, színek, népek, országok, tantárgyak, folyók, madarak, kutyák, pártok stb.
A vezényszó nem lehet iránymutató/ jobb, bal, fel, le, előre, hátra/.
A csapat tagjai nem léphetik át a vonalat. Ha irányt mondanak, akkor kezdik előröl.

Megbeszélés 3 perc!

 

KÉSZ KÁOSZ!

 

Magyar Harcos Sport Egyesület Baranta Szakosztálya    Budapest 1171 Temető u 22

 

Koska György szakosztályvezető                                     //mhsebaranta.gportal.hu/

 

 
itt vagyunk
 
közelebbről
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!