RÁKOSMENTE BARANTA
RÁKOSMENTE BARANTA
Tartalom
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
társoldalak
 
MHSE Adószám 1%

18167632-1-42

 
Eseményeink
2024. Június
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
idő
 
mi mennyi?
Indulás: 2007-08-30
 
A Baranta elméletéről
A Baranta elméletéről : Akadályverseny, sorverseny leírások

Akadályverseny, sorverseny leírások

  2011.03.31. 11:53


                                                                                                                Maximális pontok száma

1. ÍJÁSZAT: 4 lőállás     FEJENKÉNT 3 LÖVÉS                                                                    48

                        BELSŐ KŐR               2 P

                        KÜLSŐ KŐR             1 P

 

2. CSATACSILLAG:  FEJENKÉNT 3 DOBÁS                                                                   48

BELEÁLLT 2 P

KOPPANT  1 P

 

3. DÁRDA: 3 DOBÁS  HEGYE  ÉR ELŐSZÖR FÖLDET                                                                     48

KÖRBE 2 P

KÖRÖN KÍVÜL 1 P

 

4. OSTOR: 3 CSAPÁS. KALAPOT A BOTRÓL LEVERNI                                           48

ELSŐRE 6 P

MÁSODIKRA 4 P

HARMADIKRA2 P

 

5. KISLABDA: VONAL KÖZÉ TALÁLNI  3 DOBÁS                                                          48
2 P/ találat

 

6. MENETELÉS:  EGYÜTTMOZGÁS, TARTÁS,  ÉNEK, HANGZÁS                             1-50

 

7. NÉPI JÉTÉK ELJÁTSZÁSA: SZERVEZETTSÉGE , ÖSSZETETTSÉGE,  FOLYAMATOSSÁGA                                                                                                        1-50

 

8. NÉPDAL ÉNEKLÉSE: HANGZÁS, HOZZÁÁLLÁS                                                         1-50

 

9. ROVÁS SZÖVEG MEGFEJTÉSE  10 szó     1 szó 5 p                                     50

 

10. TALÁLÓS KÉRDÉS 18 db. 3p/ HELYESVÁLASZOK SZÁMA                                  54

 

 11. SZÓLÁS MONDÁS:  5 PERC ALATT AHÁNYAT LE TUD ÍRNI,             kb 50 - 70
A MÁSIK 4 PERCBEN MEGMAGYARÁZNI                        5p/ jó megoldás

 

12. CSÜLÖK DOBÁS:  BOTTAL 3 DOBÁS            2p/ találat                                       48

 

13. BOTRÚGÁS: 3 rúgás/ fő

Minden megkezdett méter számít. A métereket összeadja, és osztja tízzel 5- től fölfelé kerekít  pl. a csapat összrúgása 386 m = 39 pont
 

14. KARIKA DOBÁS  SZABLYÁRA: FEJENKÉNT 3 DOBÁS            2p/ találat               48

 

A VÁLTÁS 10 PERCENKÉNT TÜLKÖLÉS, VAGY DOBOLÁS!

14x 9 perc az akadályidő + 1 perc az átállás az új akadályra

 

IGEN FESZÍTETT TEMPÓVAL is kb. 3 óra!

 

Lehetőség szerint, ahány csapat, annyi állomás. A csapatok forgószínpad elven követik egymást

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CSAPATJÁTÉK AHÁNY CSAPAT, ANNYI PONT.

AZ  ELSŐ A LEGTÖBB PONTOT KAPJA,  A TÖBBI SORBAN  KEVESEBBET.


 1- 5-ig staféta játékok  A végzett csapat vezetője odafut a bíróhoz, és beérkezési sorrendbe beáll.

 

1. FUSTÉLYKAPKODÓ  - bírók, szalag, két bot/ csapat rajtvonaltól a távolság 10 m

Két játékos egyszerre, együtt indul kezükben egy-egy bottal

Párhuzamosan, vagy a menetiránynak, oldalazva.

Át kell dobniuk a botot egymásnak a vonalig legalább ötször, majd vissza is ötször.

 

2. GYŰJTÖGETŐ   - bírók, szalag, 3csutka / csapat , vödör/ csapat (a vödör helyettesíthető inggel, pólóval ) kettő vonal 5 méterenként

Párban indulnak az egyiknél a vödör, a másiknál a csutkák

A vödrös előrerohan a vonalig, a másik beledobja a vödörbe a csutkát. A vödrös kiveszi, és lerakja a vonalra a csutkákat, majd továbbmegy a másik vonalhoz és várja a másik dobásait /A vödörbe csak a dobó dobhatja bele. Ami mellé ment, azt a vödrös visszadobhatja, és a dobónak újra kell dobnia/

Utána szerepet cserélnek, és ugyanez vissza a rajtvonalhoz.

 

3. ÜRGETERELÉS   -  bírók, bot  kislabda

A csapatok egy sorban terpeszbe állnak kartávolságra egymás mögött.

Az első versenyző egy bottal 10 lépésre a sor elejétől a sor felé üti a labdát, majd áttereli a labdát a lábak között. A sor végére érve háttal beáll, és a labdát fej felett, a botot pedig láb alatt előre adja. A sorban a következő kezdi előröl. A labdát csak a bottal lehet terelni.

 

4. BÚJÁS  -  bírók, csutka

A csapatok egy sorban terpeszbe állnak egymás mögött.

Az első kezében egy csutkával megkerüli a mögötte levőt, majd hátulról átbújik a lába között, azután a következőn, és így végig. Utána előre szalad, az elsőnek a kezébe adja a csutkát, /staféta/ majd visszaszalad a sor végére, és beáll.

 

5. SORBAGURULÁS - bírók

Egymás mellé szorosan fekszenek fejük egy irányba néz, a kezük nyújtva maguk előtt.
Az első elindul, és végig gördül a fekvő soron, majd szorosan befekszik a sor végére.
Amelyik csapat előbb ér végig, az nyer.

 

6. TOJÁSKERESÉS - bírók, kendők, tojások

 

Minden csapatból kiválasztanak egy játékost, akinek bekötik a szemét, A játékost vezényszavakkal irányítják. Meg kell találnia a csapat tojását, fel kell szedni a tojást a földről, és oda kell vinnie a csapatához a távolság 10 lépés

A vezényszavak lehetnek: szerszámok, virágok, gyümölcsök, autók, színek, népek, országok, tantárgyak, folyók, madarak, kutyák, pártok stb.
A vezényszó nem lehet iránymutató/ jobb, bal, fel, le, előre, hátra/.
A csapat tagjai nem léphetik át a vonalat. Ha irányt mondanak, akkor kezdik előröl.

Megbeszélés 3 perc!

 

KÉSZ KÁOSZ!

 

Magyar Harcos Sport Egyesület Baranta Szakosztálya    Budapest 1171 Temető u 22

 

Koska György szakosztályvezető                                     //mhsebaranta.gportal.hu/

 

 
itt vagyunk
 
közelebbről
 

Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!